pátek 16. října 2015

O PŘÍRODOZÁPISNÍKU

Bez éček. Bez konzervantů. Bez separátů. BIO. Veganství. Vegetariánství. Vitariánství. Organická strava. Dělená strava. Strava podle krevní skupiny. Raw strava a jiné.


Už ti jde z toho hlava kolem? Alternativní strava se stala mánií, posedlostí, náplní života a vírou. Když sním brambůrek, mám pocit, že okamžitě dostanu rakovinu. Když si dám bílý cukr do kávy nebo kousek dortu, tak dostanu cukrovku nebo při nejmenším se mi zkazí zuby. Asi tak bych se cítila, kdybych poslouchala mediální odhalení a svůj rozum nechala zavřený ve skříni. 

O čem je PŘÍRODOZÁPISNÍK? O zdravé stravě, přírodní kosmetice a léčbě, bylinkách a rostlinkách, o české domácnosti, o české ženě, o těhotenství, o české přírodě. Ale to nejdůležitější- o všem s rozumem! PŘÍRODOZÁPISNÍK je tvojí inspirací. Inspirací pravé české ženy. 

Příroda mě k sobě táhne už odjakživa. Zajímá mě. Asi proto jsem vystudovala biologii. Fascinuje mě moc a nespoutanost přírody. Nikdo na světě nebyl a nebude tak mocný jako příroda. Není to úžasné?Na škole nás učili, že příroda nemá pravidlo, které by obecně platilo. Příroda má vždy výjimky! 

Ženo, jež hledáš inspiraci v PŘÍRODOZÁPISNÍKU nikdy neztrácej svoji hlavu. Alternativní stravu ponechej ladem. Nejdříve začni zdravě myslet. Nakupuj smysluplně a vyhledej české zdroje. Pro rybu skoč do rybárny a místo koupeného knedlíku si uvař svůj. České ženy, vraťte se zpět do své kuchyně. Upečte kachničku manželovi v neděli k obědu a přátele pozvi na bábovku. Všichni vás budou milovat a obdivovat. A vždy se k vám budou rádi vracet :-)

Nevěříš přírodní kosmetice? Neboj se použít řasenku nebo tvářenku. Zkus se vyhnout parabenům, ty nepotřebuješ. Moje babička nikdy nepoužívala krémy za tisíce a dodnes má úžasnou pleť. Nepolévej se litry voňavky. Můj muž mě má nejraději bez parfému. Voním mu přirozeně. A možná tak poznáš toho pravého. Je to ten, komu voníš TY!

Dáváš přednost kariéře před rodinou? Jednou budeš litovat. Pro mě je založení rodiny smyslem života, ale vzdělání nepodceňuji. Je to na každé z vás, které si myslíte, že máte hodně času a jste mladé. Řeknu vám, že život vám utíká pod rukama, i když se vám to nezdá. 

Jsou na nás kladeny sakra vysoké nároky. Musíme vypadat krásně a zdravě. Máme v rukou chod domácnosti. Musíme umět vařit. A na to bacha. Protože láska vážně prochází žaludkem. K tomu všemu musíme být vzdělané a inteligentní. 

PŘÍRODOZÁPISNÍK- PRO INTELIGENTNÍ ŽENY, KTERÉ VOLÍ PŘÍRODNÍ CESTU. 

Žádné komentáře:

Okomentovat