pátek 6. listopadu 2015

Jaký dudlík pro miminko?

Po dlouhém hledání jsem konečně objevila dudlíky, které přesně splňují mé představy. Úžasný design a 100% přírodní! Tleskám!
Jedná se o dudlíky značky Natursutten, které jsou celé vyrobeny z čistého přírodního kaučuku. Neobsahují BPA, což je chemická sloučenina bisfenol A, která je dle výzkumů zdraví škodlivá. Otázkou je, do jaké míry, ale když to jde, lepší se této sloučenině vyhnout. Dále neobsahují ftaláty a PVC! A na ftaláty pozor, zejména u miminek!

Dudlíky Natursutten se vyrábí ve třech velikostech S, M, L. Já jsem pořídila velikost S, která je určena od narození do 6 měsíců. Celý dudlík je krásně měkoučký, žádný tvrdý plast. Jsou vyráběny v Itálii, žádná Čína. Cena je kolem 120.-

Tak jsem zvědavá, jak budou miminku chutnat :-) Jedinou nevýhodou je dostupnost. Dudlíky jsem pořídila v Praze, v Plzni jsem je na ně ještě nenarazila. Tak pokud je někde objevíte, určitě napište do komentáře :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat